María Lado

1 Música
  • Odias a poesía e fas ben.
    Non hai nada nela que non haxa
    no pelello dunha marta que desaparece entre as amoras.

    Escribinche una mensaxe dicindo que un día
    che había timbrar
    ─baixa─ sen avisar.
    nese momento, o que se agarda de ti é que digas si, claro,
    deixes a vida adulta sen resolver
    e baixes.

    Admite que ten certo encanto o hedonismo
    pronunciado de maneira tan retorta.

    E eu sei que deveces por vela de preto,
    por ler a noite nos seus ollos sen lúa.
    Non hai nada de romanticismo nas martas, todo é puro realismo,
    lánzanse sobre ti á maneira de Courbet, cando se ve sorprendido
    pola súa desesperación.
    Coa diferenza de que o movemento delas
    é dirixido polo seu olfacto,

    é o fociño o primeiro co que te miran.

    Iso é porque
    enseguida o cheiran,
    ese veleno que nos paraliza, algún animais
    enseguida o cheiran.

    Podería esa ser a primeira función dun poema
    diluirse como unha insinuación entre os froitos do outono
    e o que se agarda de ti é …

    Porfías. Vale,
    talvez sexa que odies a poesía
    e está ben.
    Nada hai nela que non haxa
    na adorable expresión dos mustélidos,
    mesmo cativas, son animais curiosos.
    Si, esa é unha boa razón para odiar calquera cousa.

    Entón, o mellor é que me respondas cunha cara sorrinte
    aínda que ti non te rías en absoluto.
    O sistema ten eses sinais luminosos que nos recordan
    que felices somos, que ben o pasamos,
    que liberdade tan grande alcanzamos agora
    que non estamos amarradas á palabra.

    Porque, que necesidade tes ti de rabuñar nos tobos cegos,
    de mudar a pel na dor das silveiras?

    Ademais, as martas escriben a traizón
    non perciben que sexa violencia
    botarse ao pescozo de quen le.
    De xente coma nós
    apenas deixan o pixama.

    Odias a poesía e fas ben.
    Todo o que achega son preguntas e total
    non hai nela nada que non haxa
    na vida salvaxe.